Calidades individuais para destacar coma equipo!

Espazo de coworking ubicado no Concello de A Capela.

Nas últimas décadas, onde se di que o individualismo impera no noso ámbito laboral, o ser humano está destinado a destacar, a ser orixinais, a buscar o status social, o prestixio, o recoñecemento, o desenvolvemento profesional, a medrar dentro dunha organización e a acadar posicións de liderado. Este desenvolvemento individual pode promover unha gran autoconfianza e unha gran ambición individual, pero tamén pode provocar un maior risco de conflito e falta de cooperación entre os membros dun grupo.

Se tentamos perseguir todos estes obxectivos desenvolvendo unha serie de calidades persoais e intentamos aplicalas nun ambiente de traballo compartido, seguramente os aspectos máis negativos do individualismo converteríanse en mellores resultados, algo que nos aportaría máis satisfaccións, tanto a nivel individual como colectivamente porque, que valor ten o éxito se non se pode compartir?

É por iso que, como persoas que formamos parte dun ámbito de traballo compartido, identificamos unha serie de calidades que se intentamos desenvolvelas individualmente para dominalas, poderiamos aplicalas ao noso entorno laboral onde, seguramente, será compartido e valorado por todos os que forman parte dela e cuxos resultados obterán beneficios considerables.

Evidentemente, non os nomeamos todos, pero si a algúns dos que consideramos máis positivos.

1. Proactividade

Unha das mellores formas de colaborar cos teus compañeiros/as de traballo é sendo proactivo.

Isto significa anticiparse ás necesidades, tomar iniciativa e resolver os problemas antes de que se intensifiquen. Por exemplo, podes ofrecerte para axudar nun proxecto, suxerir outro punto de vista valioso para un proceso ou investigar un tema que sexa relevante para o traballo. Ser proactivo demostra as túas ganas de aprender, contribuír e mellorar a comunidade.

2. Organización

Outra habilidade clave atópase en organizarse.

Isto supón xestionar o tempo, saber xestionar tarefas e recursos de forma eficaz.

Existen moitas ferramentas como calendarios, planificadores, follas de cálculo ou aplicacións para facer un seguimento de prazos, citas e prioridades. Tamén se poden crear sistemas e rutinas para axilizar o fluxo de traballo e evitar distraccións. Estar organizado axúdache a facer un traballo de alta calidade, a cumprir as expectativas e a evitar o estrés.

3. Comunicación

A comunicación é fundamental para calquera traballo, pero fundamentalmente para o traballo en equipo.

Adoitamos traballar en diferentes disciplinas que requiren actuacións diferentes, non é o mesmo realizar tarefas relacionadas con clientes, provedores, o propio equipo ou outras partes interesadas, polo tanto, debemos comunicarnos de forma clara e profesional onde os malentendidos non teñan cabida.

Para mellorar as habilidades comunicativas debemos aplicar a escoita activa, facer preguntas, dar feedback e utilizar o ton e a linguaxe adecuados, adaptándonos sempre aos diferentes modos de comunicación (correo electrónico, chamada telefónica, videochamada ou comunicación presencial), situación ou público.

Ser comunicativos axúdanos a establecer unha boa relación, evitar malentendidos, colaborar eficazmente, crear vínculos, resolver e evitar problemas e abrir portas.

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *